Tietoa meistä

Kemijärven Kansallinen eläkeläisseura on perustettu 27.4.1984 ja on muutettu Kemijärven kansalliset seniorit ry nimiseksi 1997, tämä nimi muutettiin muotoon Kemijärven seniorit ry, syyskokouksessa 2014. Yhdistyksen kuukausitapaamiset järjestetään entiseen tapaan eri aiheiden parissa. Niistä tiedotetaan kahdesti vuodessa jaettavassa tapahtumakalenterissa, paikallislehden muistilistalla, sähköpostilla ja kuukausitapaamisissa.

TOIMINTA

Pidetään sääntömääräiset kokoukset: kevätkokous viimeistään maaliskuun 15 päivänä ja syyskokous viimeistään marraskuun 15 päivänä. Osallistutaan Senioriliiton ja Senioripiirin järjestämiin kokous-, koulutus- ja virkistystilaisuuksiin ja retkiin. Järjestetään kuukausitapaamisia, joihin pyritään järjestämään ajankohtaisista aiheista esitelmiä, käyntejä taidenäyttelyissä, konserteissa, teatteriesityksissä ja muissa kulttuuriin ja liikuntaan liittyvissä tapahtumissa.Tehdään yhdistyksen järjestämiä retkiä lähiympäristöön ja kauemmaksikin teemoja vaihdellen. Jäsenhankinta on jatkuvaa toimintaa.